136

allting kan inte gå på räls.
livet kan inte alltid vara lätt.
men när man väl kämpar och man sedan vinner,
det är då man känner att livet är värt något.
jag älskar mina vänner så sjukt mycket.
jag ser upp till dom och uppskattar dom så sjukt mycket!
dom är mina idoler och jag ser upp till dom.
jag har en pojkvän som jag gör allt för.
i hans underbara ögon kan jag drunka.
när han ler mot mej smälter jag.
jag får fortfarande fjärilar i magen när jag ser han
och han gör mej lycklig.
min kärlek för han växer för varje dag som går.
vissa dagar är bättre, idag är en bra dag.
nu ska jag bara ligga och mysa i sängen o dricka vatten.
kommer somna med ett leende på läpparna.
ville bara säga att jag älskar er allihopa.
ni vet vilka ni är och ni är guld värda.
tack för ni är ni och tack för ni finns där för mej.
jag kommer aldrig kunna tacka er nog.

kan va världens hemskaste bild(?!!)
men vafan, jag ler ju iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0