131

helgen har vart väldigt lugn.
låg bara hemma i fredags, seg som jag är.
igår va jag med bim hela kvällen o avslutade kvällen med en promenad med evis.
spelade även match igår, var målvakt i alaget.
hahahah har inte spelat målvakt sen sjumanna typ!
vi vann iaf med 4-1.
idag ska jag också spela match.
sen ska jag på ngt sätt hinna plugga med,
så åksjuk är väl mitt nya mellannamn i guess..
-
hittat massa gamla låtar som gör att jag tänker på sommaren,
gjorde därför en playlist för sommaren 2011 på spotify.
gå gärna in o lägg till lite låtar tack.
den är öppen för er!
-
nu måste jag sova en stund till för mitt huvud håller på att döda mej.
S O M M A R  2 0 1 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0