14

ojoj, nu är jag verkligen taggad.
om jag har räknat ner förut så gör jag det verkligen nu!
ajaa, igår spendera jag dagen o kvällen hos vickan.
massa mys o sånt där som vi är bra på.
ett dopp hann vi också med hehe.
idag har jag för det mesta legat o chillat i min säng.
gaaanska skönt om man säger så.
att ha sommarlov sliter på en, hehe.
myst lite med min älskling med.
såå söööt är han ibland! :)
imorgon har mamma lovat mej att vi bara ska ligga o dra oss i sängen hela dagen.
förmodligen ska jag få mysa med min älskling igen imorgon med.
på lördag en fin vän kaanske?
söndag kim hoppas jag?
har 9 lyckliga månader med min darling då :) ♥
måndag är det träning o packning.
tisdag blir det packning, laghäng o säga hejdå till älsklingen antar jag.
på onsdag bär det av till öland!!
sjuuukt taggad o där han ni vad som händer den närmaste veckan.
kommer hända mer grejer förmodligen.
men nu ska jag äta lite fler vindruvor, skicka iväg ett par sms, kolla oth o sen sova.
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0