178

Känns jättebra att börja februarimånad med feber!
igår blev det iaf mys med älsklingen, o nu saknar jag honom..
tittat på vänner hela dagen o blir väl att fortsätta att göra det resten av dagen med.
får väl se hur jag mår imorgon, hoppas på skola igen.
hatar att ligga hemma en hel dag utan att göra ngt vettigt.
någon som vet någon bra serie/film att ladda ner btw? :)
update; mamma beställde precis en jacka, ett linne o ett par boots till mej. ååh så lycklig jag är!
går tydligen fortfarande inte att lägga in videos, dags att fixa snart blogg.se?!
ajaa, har tjutit sönder till den HÄR videon idag.
låten lyssna jag sönder för flera veckor sen dock.
men videon får en att tänka lite hur man ska bete sig mot andra, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0