163

en jävla massa test o frågor.
  1. har du fler än 10 nagellack? - ååja
  2. du har en parfym som kostat 500 kronor? - mer än det oså, jaa.
  3. du har eller har haft lösnaglar? - älskar lösnaglar!! asså jaa.
  4. har/haft en bild på dej själv som bakgrundsbild på datorn? - haha ja flera bilder har jag.
  5. du har minst 5 klädesplagg som du inte använder? - åja mer än så.
  6. när du va liten ville du va prinsessa? - naae ville jag nog aldrig.
  7. du har haft rosa på ditt rum? - väggar oså? naae va.
  8. du har färgat håret? - ja många ggr tyvärr..
  9. du dansar vilt när du är ensam hemma? - haha ja det händer.
  10. går du hemifrån utan smink? - ja det händer väl.
  11. du älskar att gå till frisören? - jaa så skönt ju!!
  12. älskar du skor? - ja det gör jag allt :)
  13. har du åkt moped någongång? - javisst.
  14. har du busringt någon gång? - det roligaste som fanns när man va liten ju!
  15. har du fått felparkeringsböter? - ah på cykeln då eller?
  16. har du hoppat/kan tänka dej att hoppa bungyjump eller fallskärm? - nej skulle inte ens göra det om det hängde på mitt liv!
  17. kan du alla orden i nationalsången? - nae det tror jag inte!
  18. vilken film är den bästa du sett den senaste månaden? - ser en asbra nu, annars easy a.
  19. apelsin- eller äpplejuice? - åh beror på vad jag är sugen på!
  20. chips eller popcorn? - chips!
  21. favoritchoklad? - mars.
  22. har du vunnit en prispokal någon gång? - ja duktig som jag är!
  23. vem va den senaste du åt ute med o vad åt ni? - jag o min älskling åt thaimat i måndags :)
  24. pepsi eller coca cola? - beror helt på vad jag är sugen på!
  25. har du kräkts offentligt? - haha ja.
  26. tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej men lust.
  27. har du ringt något betalnummer? - ringde faktiskt o rösta på darin i idolfinalen. hahaah.
  28. kan man vara vän med sitt ex? - asså nu har jag värsta analyserat den där frågan!! jag skulle ha problem om min kille va jättenära vän med sitt ex o snacka massa med henne o umgicks. men om man inte har ngt nytt förhållande kanske.. men nej det kan man inte!
  29. vad har du i din väska? - åh en massa skit! halsduk, papper, böcker, läppsyl, pennor, mer papper o massa nödvändiga o onödvindiga saker!
  30. vad är du tacksam för idag? - mina vänner o världens underbaraste pojkvän!
  31. dagens låt? - 30 seconds to mars - closer to the edge
  32. dagens frisyr? - platta det på 10 minuter för vilket gör det halvlockigt o spretigt.
  33. dagens smink? - puder, lite mascara o ögonskugga.
  34. dagens saknad? - min man ♥
  35. dagens finaste? - min man ♥
  36. dagens dricka? - mjölk
  37. är du kittlig? - sjukt kittlig!
  38. vilket är ditt favoritcafé? - espresso house
  39. hur många barn vill du ha när det är dags att börja tänka på det? - en eller två. får se då.
  40. tänker du pierca/tatuera dej? - ja på båda. snart 18 :D
  41. använder du knark? - så jävla emot det.
  42. är du kär? - jättekär!
  43. är du sportfåne? - jag var..
  44. är du rik? - nej.
  45. är du fattig? - nej.
  46. är du trött? - jättetrött som vanligt.
  47. är du töntig? - supertöntig! :D
  48. är du ressugen? - ja jag har vart det ett tag nu!
  49. är du skolsugen? - haha aldrig vart!
  50. är du festivalsugen? - jaa!!
  51. är du saknad av någon? - hoppas jag.
  52. smeknamn? - ellanbellan av fåkis.
  53. bästa åldern? - inte 17 iaf,
  54. hur sminkar du dej? - olika.
  55. vilken internetsida besökte du senast? - fb my love ♥
  56. vem fick du senast sms ifrån? - älskling om vi skulle se på film imorgon :)
  57. vad gjorde du i förrgår? - firade alla hjärtansdag med älsklingen.
  58. hur många msnkontakter har du? - 247
  59. vad såg du senast på tv? - oc
  60. skulle du säga nej till sex idag? - säger aldrig nej :)
  61. vad drack du senast? - mjölk
  62. gillar du att ge kramar? - jaa!
  63. gillar du att ge massage? - blir hellre masserad :)
  64. svär du mycket? - jag gjorde det ett tag, inte längre tror jag.
  65. vilken färg är det på dina byxor just nu? - har inga på mej.
  66. vilken färg är det på dina underkläder? - grönblå? turkosa?
  67. vad va det sista du sa? - du med.
  68. vart skulle du vilja åka? - New York, LV, LA, Thai, Kina, Japan osv.
  69. sommar eller vinter? -  sommar in my ♥
  70. vad har du på dej en ledig dag hemma? - inget?
  71. har du någonsin ätit sushi? - dröm o glöm att jag någonsin kommer!!
  72. har du någonsin stått på en scen? - ja
  73. du går aldrig hemifrån utan? - busskort, bankkort o idkort!
  74. BJ eller HD? - åååh vill ha bj nu ♥
  75. kärlek eller lust? - kärlek.
  76. sanning eller konsekvens? - sanning
  77. morgon eller kväll? - beror på hur dom spenderas.
  78. basket eller fotboll? - fotboll!
  79. favoritparfym? - har någon som luktar så jävla underbart! som jag aldrig använder, heheh..
  80. drömprins? - jag har redan min drömprins ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0