303

..
idag har mina vänner lämnat mej.
föralltid? nej aldrig!
dom har lovat mej att komma tillbaka nästa år, annars så tar jag och åker till dom.
det kan jag lova!
ögonen är helt igen svullna.
fy fan, jag saknar dom redan.
är glad att jag hann säga hejdå till alla 7 innan dom åkte.
nej, lite knäckt är jag.

..
nu ska jag ta en lååååång dusch!
bestämma kläder till skolkortet som ska tas imorgon....
ÅNGEST!
träffa evelina en sväng sen igen blir det nog med, deppa ihop ÅHJA!
plugga lite med om jag orkar, men på den fronten ser det inte så ljust ut..
jag älskar er mina tre fina vänner, vi ses fortare än vad ni anar ♥

Kommentarer
Postat av: becca

sv: vi får väl se :)

2010-10-03 @ 22:54:27
URL: http://rebeccakohlmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0