361

ligger och drar mej i sängen som jag gjort den senaste timmen, huuuur skönt?!
sjukt skönt jovars!
mindre skönt är att vi faktiskt börjar kvart i två idag.
har FE prov, heheh usch.
sen kommer man säkert komma hem ca en timme senare än vad man egentligen ska för bussarna blir ju skitkonstiga så fort lite snö kommer....
sen när jag kommer hem får jag ju träffa min fina kille som jag inte träffat på nästan en vecka och saknar något sjukt asså!
annars har väl febern försvunnit nu hoppas jag, haft febern hela helgen liksom.
ont i halsen har jag fortfarande, men inte lika mycket. nacken och öronen har jag också ont i, och axlarna/skuldebladen.
konstiga ställen men så kan det bli ibland.
min huvudvärk har inte försvunnit, konstiga symptom för en sjukdom asså. hehe.
nej men ska väl gå upp ur sängen och göra mej iordning nu, titta lite på oc och sådär ni vet.
fan vad tjatigt allt blev. bajs.
skulle vilja ha tillbaka mitt hår, men det är ju ganska omöjligt :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0