dina läppar viskar oupphörligt

JA JAG LEVER FORTFARANDE!
snälla nån.... -.-


hola fjollan.
alla gillar fakesmile.
alla gillar gamla kort.
-


lyckad promenad till tåget imorse (y)
gick o tog på mej skorna 10 min innan bussen/tåget går som alltid.
tog på mej mina converse som tar så otroligt lååång tid o knyta!
gick ut o gick ner för vår första trappan o kolla på mobilen, 6 minuter kvar.
"oj bäst att öka lite!"
skulle precis gå ner för vår andra trapp när jag kom på att hela trappan va en isgata.
men eftersom det hade snöat massa så såg jag inte det o kom på det lite sent.
så dunk dunk dunk sare!
aj aj aj sa jag!
inte nog med att det gjorde förbannat jävla pissont så åkte grannen precis förbi,
P-I-N-S-A-M-T!

hoppas på träning ikväll.
godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0