the devil inside always win

sova.
det känns som det är det enda jag gör.
det enda sättet att inte känna smärtan på.
väntar bara på att dom där jävla tabletterna ska hjälpa.
för nu är det ett helvete.
får knappt i mej någon mat.
i skolan går det rätt okej.
sen när jag kommer hem sover jag för jag mår så dåligt.
vaknar när mamma säger att det är mat.
sätter mej o tittar på maten bara.
får inte i mej den.
nu ser jag samhällsboken ligga där jämte sängen.
borde sätta mej o läsa men sängen lockar mer.
då kan man ju antagligen lägga sig i sängen o plugga?
nej för kan inte ligga still o läsa så länge eller så kommer jag somna.
sen kan jag inte va inne för länge heller.
allt blir instängt, mår illa och får någon typ av cellskräck.
skolan är värst.
sen måste jag ju dit nu pga alla prov o allt.
asså, snälla tabletter hjälp.
det här är sjukt!



 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

VAd är det som har hänt med dig? :(

2010-03-16 @ 21:13:34
URL: http://loviisapeersson.blogg.se/
Postat av: elin!

SV: magsår pga stress.

2010-03-17 @ 07:37:35
URL: http://elinkarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0