i need you like a heart needs a beat.

jaaa, vilken dag ändå.
känns som allt typ har hänt.
åker in till skolan för en timmes engelska o 3 timmars hål.
fåks humor gör det ju lite bättre iaf (y)
åkte till sjukhuset med mamma sen.
fick tabletter så nu ska troligen min magvärk försvinna :)
gööttans bananer!
-
fick även veta att en lärare från min gamla skola dog i fredags.
kände han inte, men som bim o jag sa förut.
han va den som ville att alla skulle va lyckliga o må bra.
han lyste upp.
dom gångerna man pratat med han har liksom vart, glada stunder.
hemskt att såna saker händer.
RIP Sebastian
-
hängt lite med bim ikväll annars,
ute o gått,
diskuterat euroshopper.
o allt annat.
ska nog kolla lite på svenskan nu sen lägga mej i min säng.
kommer jag sova ngt inatt?
nej... :(
sov en timme på bussen sen två timmar till när jag kom hem
kuuuuligt värre....
köper min vår jacka imorgon :)
tack mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0