i can't be fix by you

jahopp, internet har krånglat igen.
åskan kom o modemet gick sönder..
men nytt nu så det kanske ska funka ett tag iaf :)

blivit som sagt väldigt mkt fotboll på senaste tiden.
tre matcher sen i fredags har jag hunnit med,
gillar det :)
men inte mina fötter.
stukat den ena rejält o svullnaden går inte ner.
ganska blå o vacker!
den andra väntar på att få opereras.
men verkar ju aldrig få någon tid...
vill ha det gjort, typ nu?!
vill kunna spela hela hösten.
men uppehåll från fotbollen nu.
får väl se om jag överlever :)

nej nu har jag två oljor på mej, ska gå o smörja in mej med lite fler.
ska jaga den bruna färgen.

jag har väl ändå ganska sjukt bra vänner?
ser fan ut o bli en underbar sommar ändå kanske.



hej hej jag dör i slutet av låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0