jag har en säng som står tom

jahaa, egentligen nu skulle man juu va ute o springa som en skjuten jude
men icke,
så dåligt som jag mår nu har jag nog inte mått på flera år.
magen värkar o det känns som jag ska spy vilken sekund som helst.
har nog även lite sömnbrist skulle jag tro.
studiedag imorgon iaf,
skönt som attans.
o som så sant som det är sagt så ska jag då använda dagen till mina studier.
kul kul,
nejnej,
kommer nog inte bli av ändå.
men ska faktiskt försöka satsa på skolan nu kanske..

har inte kunnat ladda på min mobil än heller.
får aldrig det där jävla smset.
k*ksugare
nej men nu ska jag lägga mej i sängen igen
stänga på en film o dricka lite varmchoklad.

okej, låter sjukt men jag tycker egentligen inte ens om varmchoklad.
men tycker det är lite cozy :)
o nej jag vet inte hur det där stavas......



little bit of summer tack? :)



om du skulle komma tillbaka nu vet jag inte vad jag skulle göra,
men när jag ser dej tänker jag bara : så jävla omogen.
snälla väx upp o va en man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0