vart sitter du? :)

slapp skola.
sluta ett.
gick o la undan mina skor.
vita fred perry med lite lila på.
gillar dom stenhårt.
ska hämta dom på måndag.
lov nu.
har inget o göra på hela lovet.
träffa linn förmodligen.
kanske åka till växjö.
åka skidor med kusinen.
kuuuuuuuuuul,
endel
lite.
ajaa, ska åka på vattengympa snart.
lovade o städa rummet innan.
godnatt!
eller ngt liknande ;s


¨
såhär roligt hade millan o jag på bussen igår
......

försökte skicka genom blåtand men "döden" accpetera inte...
faaaaan -.-


Kommentarer
Postat av: Emma

Växjö tycker jag låter utmärkt. :)

2010-02-20 @ 10:08:30
URL: http://emmset.blogg.se/
Postat av: millan

hallååå , de va ju de ja skulle köpa :o

hhaha, det var roligt tyckte jag :L <3

2010-02-21 @ 21:02:13
Postat av: elin!

jag vet, förlåt förlåt förlåt!

men hoppas det inte gör så mycket. vi är ju typ aldrig tsm o sen är min converse trasiga o fanns inga andra jag kunde köpa snabbt som jag gillade.

2010-02-22 @ 17:57:03
URL: http://elinkarlssson.blogg.se/
Postat av: millan

men tare lurre, de är ju sjukt snygga så inget fel med att köpa dom ;) men bara så du vet ska ja med ha dom :L . och jag tycker vi ändrar på det ! :o <3

2010-02-22 @ 22:20:48
Postat av: elin!

haha bra :) jaa köp dom så kan vi gå o matcha varann ;) jaa, vi får börja umgås igen snart faktiskt... <3

2010-02-23 @ 09:47:12
URL: http://elinkarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0