tidsfördriv

 

Vem ringde dig senast? mamma
Vem kysste dig senast? om jag visste vem det va... -.-
Vem kramade dig senast? kusinvitamin
Vad har du för bh på dig just nu? ful vit
Vad har du för trosor på dig just nu? svarta mysiga jevlar!
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? mobilen är i köket o tänker inte gå dit för o kolla det :)
Vad brukar folk få för intryck av dig? vet faktiskt inte. olika tror jag.
Har du någonsin klätt dig horigt? njaa, för skojs skull ngn gång kanske :)

Har folk kallat dig slampa? aah
Har du kallat dig slampa? aah
Har du slagit någon riktigt hårt? yeess.
Använder du parfym? varje dag
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? brösten ?

Vilka slags killar faller du för? "bad"
Vad kollar du först på hos en kille? leendet
Vill du ut och festa nu? njaaaaea, lite
Vad är klockan? 17.21

Vilken färg har din mobil? blackie
Vad ska du göra nu? eeeeta!
Har du svårt att släppa folk tätt på livet? jaa, men när dom har tagit sig förbi "spärren" jag har så går allt bra sen :)
Är du social? jaaa!
Känner du att du orkar en fråga till? nej jag dör... -.-
Vad tänker du på när du vaknar? inte redan......
Kan du gå utan smink? jaa

Gillar du någon? nej :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0