239

dag 1 - om mig
.
mitt fullständiga namn är elin julia lovisa karlsson. jag föddes på BB på US i linköping den 28 juli 1993. har bott i samma hus i kisa sen dess. jag har två syskon och ingen av dom bor hemma. trivs bra ensam. jag går andra sam/ekonomi på ljunkan i stan. har en sjukt bra klass som jag verkligen tycker om. jag har haft diabetes sen jag va ca 4,5 år gammal. det är väldigt jobbigt men man vänjer sig. jag har spelat fotboll sen jag va typ 6 år gammal. tycker det är sjukt kul men har tyvärr tappat lusten och orken till det på senaste tiden. har en jättetjock katt som heter nisse med, lite småmysig ibland. har världens bästa vänner och pojkvän. finns inte så mycket att säga, om ni kommer på ngt ni vill veta är det bara att fråga. (jag är galen i musik också)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0