237

dag 3 - mina föräldrar
.
mina mamma heter anna-lena och min pappa heter jerry och dom är 47 respektive 53 år. dom har varit gifta i över 25 år och har väl varit tsm i ca 31 år om jag har räknat rätt. helt sjukt enligt min mening. min mamma jobbar som undersköterska och min pappa är snickare. dom gillar att va ute och resa väldigt mycket och har vart på ganska många konstiga ställen känns det som. ställen som jag inte skulle vilja åka till iaf :) nej men grejen är att jag inte vet riktigt vad jag ska säga. jag står inte mina föräldrar så jättenära. jag trivs som sagt ganska bra på egen hand. gillar inte när dom lägger sig i hela tiden. menmen, sånt är livet ibland. vet som sagt inte riktigt vad jag ska säga, men om det är ngt speciellt ni undrar är det bara att fråga på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0