Vad har hänt med människorna asså!

Asså omg! för det första, vart fan bor jag?! :s KISA?!!
vem fan i mej uppfann den jävla skithålan :s seriöst, vill bara flytta härifrån nu.
Orka gå upp halv sex för att börja skolan klockan kvart över åtta. Hallå typ 3 timmar!! Får bara panik. Och vem fan i mej går upp klockan 7 när man har sovmorgon till tjugo i elva. Jag dör asså...
Och asså ursäkta mej men vad bor det för människor här?! :s
töntiga äckliga småfjortisar/fjollor som bara är ute efter uppmärksamhet och förstör för andra och ljuger och håller på.
Haha, man undrar hur många av kisas befolkning som känner sig träffade :) typ 95 % minst!
Okej jag ska väl inte klaga för mycket. Jag har ju ändå världens bästa vänner här!
Men ändå, snälla låt mej få flytta in till stan eller långt åt helvete, SNÄLLA!!!

I mitt liv förresten händer väl inget speciellt. Allt rullar på och jag är la lyckligare än någonsin faktiskt. Och jag hoppas och tror att allt kommer bli bättre. Men nu ska jag nog fortsätta med administrationen så jag kan få sluta någon gång! Kärlek på er o livet asså :)


jag älskar er mer än något annat!
                     jag älskar er mer än något annat!


            9e - bästa klassen ever! Saknar något sjukt asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0