save me from myself before i hurt somebody else,

söndags morgon är myyyyys!
sitter vid datorn bara o lyssnar på gammal go musik o lite ny med för den delen :)
funderar på att lägga mej i sängen igen o stänga på en film ( jag har nog blivit film galen :o )

blogawards va igår.. hah, vissa vinnare va man faktiskt lite förvånad över, andra inte ;)

plus att mina gratissms har tagit slut så är skapligt depp :( får se om jag orkar gå o fylla på mobilen sen..

känns som ett nödvändigt inlägg det här :p
nej inte direkt men ändåååååååå! :)

har två prov på torsdag som jag måste plugga ngt sjukt till! matte o historia... inte de roligaste ämnena direkt men måste man så måste man, fick skolkorten i fredags med, asså omg... hela linköping kommer så det där jävla kortet o jag får ju paniiiiik! ussssch!

ajaa, ska gå o lägga mej i världens skönaste säng o myyysa nu iaf (a)
intressant, jag vet ;)

Och designen har kommit framåt lite, men långt ifrån klar, men luuugn, det kommer det kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0