fredagsmyyyyyyyys!

vaknade för ungefär en timme sen för min underbara vän Bim ringer o väcker mej :)
skulle kolla busstider oså o nu har jag inte kunnat slita mej från datorn :p haha.
sitter o nördar uno :o hööhöö

jaa men fredagen va ju grym vaa! för skolan till 10 ungefär, två lektioner o ett prov, hallå slappt eller vadå ? ;)
provet är väl förmodligen ett ig men det kan man nog leva med :D
sen tänkte jag då ta tåget hem men det hann man ju då inte eftersom man gick o hämta skolkatalogerna hah :)
pinsamt pinsamt säger jag bara.
sen vid halv ett åkte jag hem till kisa, där hämta mamma mej o skjutsa hem mej, gullig som hon är :)
sen åkte jag in till stan vid 3 igen :)
runt sju så mötte jag upp Bim o Sara och så åkte vi till hackefors :p
träffa anna o några av hennes kompisar :p
sen tog vi bussen hem vid 10.
träffa en väldigt saknad clara på bussen o satt o snacka med henne hela vägen hem :)
okej, dagen kanske inte låter så kul men det va fan i mej det :D

nu har jag tänkt o gå ner o duscha o sen fixa naglarna i think :)
åker till åtvid o kollar på fotboll med Bim vid halv tre :L
hade tänkt att åka in till stan efter men vi orkar bara inte :p haha
så man får se hur kvällen blir sen :)

men nu måste jag allt duscha o sen glo lite efter snygga killar i skolkatalogen sen (a) hihiii.

och ja, designen fixas om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0