Club Sensation!

Hahahha, årets skämt eller?!
fy fan vilken skit asså! :o
köa i 3 timmar, va inne i 45 min :o
så jävla onödigt...
och så jävla vidrigt asså, folk stod o tog o taffsa på en. skapligt ääääckligt!
ett jävla tryck o hets! uscha mej! asså, svårt att förklara hur vidrigt o onödigt allt va men det värsta jag vart med om typ!
men det va fredagen dåå..

idag har jag vart i kyrkan hela dagen typ. haha, rätt kul ändå faktiskt xD
blir ju lite speciellt med dom bästa :D
träffa världens underbaraste linnea älskling också :*
men ska nog lägga mej o se på film elr ngt nu :)
förmodligen somnar jag nog rätt snart (a) hiihi.
                     pussshej!

just ja, håller på att fixa designen nu. allt är typ cp men det fixar sig nog snart!

                                       
                                                                                        PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0