YOU ARE SO YESTERDAY

okeeej,
dagen va inte så dålig som den verkade bli först.
va ju med bim hela dagen liksom ;) hööhö
nej men såg på idol först med bim, millan o olivia.
sen drog vi ner till gårn.
träffa ju emil o lina ;)
men på gårn va det ju ganska dött,
som vanligt!
gick iaf hem med nötterna sen :)
o dagen spenderas förmodligen med bim sen såå ;D
men nu ska jag sova lite igen (a)

glömde tillägga att linnéa "dampet" damm ska göra dagen underbar!




och ja, designen håller på att göras om o det tar nog några dagar innan jag orkar göra klart den!


Kommentarer
Postat av: Bim

Jag gör allt bra! :D

jag gillar dig hjärtat!<3

2009-11-14 @ 10:39:14
URL: http://biiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0