jag gråter mer än ler

jag saknar dej.
jag saknar dej så jävla mycket.
när ska du inse det?
alltså, varför inte göra ett försök bara.
känns som jag bör på en tegelsten,
känns som min kropp är en stor klump som släpar sig fram.
du gör så jag förlorar min ork.
jag trodde ju på dina ord,
jag tror egentligen fortfarande på dom.
men till vilken nytta egentligen.
vill börja tro på dom igen.
för just nu är det alldeles för mycket snack o för liten verkstad hos dej.
men jag SAKNAR ju dej.



 
vännen.. vännen min.
vi bara försvann,
det vet både jag o du.
men jag saknar ändå det vi hade.
jag vet att det aldrig kan bli som förr.
men du kommer alltid va en stor del i mitt liv.
du har förändrat mej så mycket.
du gjorde mej till en helt ny människa.
ville bara säga några ord så du kanske förstår
JAG SAKNAR O ÄLSKAR DEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0