heyheyyouyou, i want to be your girlfriend!

tre slappa lektioner idag då, skönt asså :)
sen va jag la med bim, anna o sara ett tag med :p
rätt slappt,
hemma nu.
ska väl äta oså sen åka iväg o träna :p
o helgen skiter sig ju som inåta helvete känns det som just för tillfället..
ajaaa, får se.
hoppas allt blir som planerat!

åren går men vi kommer ju alltid va lika fräscha iaf =)





Dont kiss a boy who eyes are green,
he kiss you once, but find another queen.
Dont kiss a boy who eyes are brown,
he kiss you once, but leaves the town.
Dont kiss a boy who eyes are black,
he kiss you once, but never come back.
Just kiss a boy who eyes are blue,
he kiss you much,
and will always love you




men varför ska jag ens försöka när jag aldrig får ngt gensvar?
jaa, min depperiod är tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0