幸福?

nyss snackat med millan i telefon.
tjejen är knas!!
men det gillas :)

gick länge i skolan idag.
gillas däremot inte!
men är ledig både tisdag o onsdag nästa vecka så det är lugnt :)
snart jul också,
dags att börja handla julklappar snart!
ska bara få mitt kära studiebidrag också eftersom man är så gott som pank :(

ska kolla lite på mina kära engelska o svenska ord jag har tills imorgon snart också.
sen äre dags för GLEE :D
älsklingprogrammet lätt!!!
ska nog hinna läsa lite i min bok också som ska va klar snart.
men går till halv två imorgon så är hemma ngn gång vid tre typ.
inte för sent så rätt skönt :)
men nu sitter jag o babblar på om allt o ingenting
så ska vänta på att millan ska skicka lite italienbilder.
ni kanske till o med kan få se några ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0