du river upp gamla sår

snart druckit upp två flaskor glögg på mindre än en vecka,
heehööö (6)
galen i't asså :o
naa, dagen har då vart jävligt lugn.
inte gjort ngt speciellt, inte stressat eller ngt.
kan låta som sam är värsta slappa o vi gör ingenting,
men det är då fel!!
ska försöka byta tror jag,
men till vad?!
ska försöka börja kolla på nkprovet lite.
har det på måndag så inget att stressa till men iaf :)
ska åka o träna snart också :)
springa av mej lite,
ganska skönt.
men skulle hellre ligga hemma o vila av mej min huvevärk faktiskt..
men ska man va hurtig så ska man :L
men nu ska jag gå o va snäll o hjälpa mammsen :)

someday will my prince come to me


Kommentarer
Postat av: Bim!

Byt till min klass :D

2009-11-18 @ 17:19:05
URL: http://biiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0