277

haft en riktigt bra helg faktiskt :)
hade egentligen inget planerat alls och trodde jag skulle bli totally alone o inte ha något att göra men icke sa nicke!
i fredags myste jag massa med eve.
drack varm choklad med marshmallows och grädde och bara tjocka ner oss till idol oså.
sen gick vi ut en sväng och snacka med folk o bara chilla.
fett naaajs (typ)
igår va jag hemma hos freja med millan och vi tjocka ner oss massa också,
såg på skräckfilmer (mera psykfilmer) och hade det allmänt trevligt.
lite humor på allting också!
det va mera phett nass, hahahha!
idag ska jag träffa evelina alldeles strax och sen blir det min fina :)
heh.
nu tittar jag på valentine's day och ska väl se klart den och börja fixa mej lite också.
imorgon är det back to school!
ska även klippa mej och färga håret, sjukt nervös men ändå sjukt taggad!
kanske blir ett till örhänge med, men annars blir det en annan dag ;)
nej men nu blev det lite mycket text såg jag så ska sluta skriva nu, hehehe.. (:
förra året när jag var blond, blir det en favorit i repris?

Kommentarer
Postat av: Freja

PHETT NASS!!!

hahahah

2010-10-24 @ 20:11:29
URL: http://frejajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0