267

sitter och plattar håret, har målat naglarna nu på morgonen med.
ska hitta någon vettig tröja till mina jeans sen också.
hela min garderob och byrå är full med kläder, men ändå använder jag inte ens hälften av dom?
skulle vilja ha lite nytt jaaao...
ska ta något att äta snart, sen bär det av till norrköping.
möter upp Vikkan i linköping tror jag, sen träffar vi nella, jennifer och sandra när vi kommer fram.
sjukt längesen man träffade allihopa asså!
ska bli kul :)
nej men ska fortsätta fixa mej nu, har kommit på ett nytt sätt att fixa håret.
förhoppningsvis håller det lite bättre nu!
sist jag va i norrköping om jag minns rätt?!

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-03 @ 11:52:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0