uptown - downtown

panik.
ledig idag o när vaknar jag?
halv nio.
funnybunny
(heter jag o jag är så go o gla')
o varför vaknar jag så tidigt?
joo jag drömde.
D R Ö M D E
jag har fan aldrig drömt en jävla dröm tidigare genom åren.
typ.
men nu den senaste 1½ månaden har jag drömt som jag inte vet vad.
inåtahelvetes drömmar.
men att om man inte berättar dom så går dom i uppfyllelse
jaa det funkar ju inte det heller
så egentligen skulle jag kunna skriva drömmarna här.
men nej för det tycker jag är pinsamt
jag har inte lust att va deprimerad.
men va fan ska man göra?
oh nej,
jag mena inte att jag va det.
bara att jag är så sur o tvär nuförtiden.
och jaa,
lite ledsen.
ajajajajajajjaj,
jag gjorde ett fan jävla misstag nu asså,
börja slå på mitt ben
på min träningsvärk
AJJJJJJJJJJJJJ
massa träningsvärk
ÖVERALLT
va fan.
nej men ska nog äta lite kanske.
sen ner till kisa o ladda på min mobil
för jag har äntligen fått smset.
WEEEHOOOOOOOO
hehehhehe.
och om nu någon undrar vill jag ha en drömfångare.
som fångar upp mardrömmar.
så om någon vill köpa det åt mej så visst :)
sen har jag snart laddat ner något nytt photoshop som jag kanske fattar.
eller millan ska hjälpa mej.
vare sig hon vill eller inte :)
hehehhehehheheh, älskar ju dej (a)



summertimes, bring me to you?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0