andreasgrega<3

vakna för en timme sen typ.
o hitta världens underbaraste låt.
andreas grega asså.
är så jävla sur också.
han skulle ju va förband till lasse den 11/12-09
men han va ju sjuk så det vart inställd o jaa,
jag är kär i hans musik just nu!
fuck va underbart det skulle vart o sett honom då asså..
gillar killen sjukt mkt!

nej men ska nog steka lite pommes o äta kanske.
börjar bli lite hungrig.
annars blir det träning i rimforsa ikväll klockan halv åtta?
lär komma hem klockan 22 typ o ska plugga då.
fint.
nej men skönt o va ledig iaf :)



dom hade mycket o säga, men vad va det dom sa
dom packa byxa o tröja, mamma sa ha det så bra
pappa jag kommer idag!



mina pengar är slut på min mobil o det är i princip omöjligt att få tag i mej
ring så kanske jag svarar om det är ngt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0