we make it hot

att jag visste att det skulle bli såhär
hade en känsla imorse att mina lektioner skulle va inställda.

kommer till skolan o som sagt,
läraren är sjuk o kan åka hem.
bara att man bor på landet o det går inga bussar dit va :)
fem i halv tio som jag missa med 2 minuter.
såg fan bussfan åka iväg...
helvete.
satt på birgitta ett tag innan jag åkte hem vid halv ett.

men som tur är det så har jag världens bästa mamma :)
hon köpte hårfärg o semlor :)
så sitter med blonda slingor i håret nu
o om en timme ska jag slänga i lite bruna.
HOPPAS DET BLIR BRA DEN HÄR GÅNGEN!

annars pepper jag inför fredag
o nu fick jag ett sms som jag ska gå o läsa.
fick visst två.
visst populär idag :)
PUSSSSSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0