236

dag 4 - det här åt jag idag
.
har faktiskt inte ätit allt för mycket idag, dåligt av en diabetiker som jag. nej men åt frukost ensam så blev en fralla som vanligt på lördagar :) sen sov jag till två då jag åt lite pasta med pesto, sjukt gott! sen har jag inte ätit ngt sen dess. inte särskilt hungrig. druckit lite cola och glögg med. och ett glas juice också då förstås!

tog precis ett hål i örat, just nu gör det bara förjävla ont!! stoppa ner huvudet i frysen ett tag förut. det va sköööönt! nej ska nog gå hem till min pojkvän så får han ta hand om mej och trösta mej lite, för just nu tror jag att jag dör! höll inte på att svimma som förra gången iaf, men kroppen skakar om man säger så.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0