i saw the ghost of elvis!

"sovmorgon" idag dååå,
vakna kvart i åtta (försov mej en halvtimme!!)
åkte sen in till stan vid halv nio o fick sitta o vänta på folkunga i en timma, alltid lika roligt asså...
Sen efter teckenspråkslektionen så tog jag, bigun, fåk o linn bussen till Ljunkan o åt sen vare bara två lektioner kvar av dagen;
naturkunskap o historia.
gick ganska snabbt ändå.
fixa så jag sluta lite tidigare från historian med så jag kunde ta den tidiga bussen :)
sen åkte jag med melita o millan 540 hem till "kääära" kisa! :)
sen bara slappa hela kvällen nu! :D
orkar verkligen inte plugga ett dugg fast jag vet att jag behöver det..


"håll mig hårt en sista gång
säg mitt namn
älskling ljug, gör vad du kan
se på mig som du gjorde då
när jag var allt som du litade på
det va då"


har börjat sakna träningarna o matcherna nu ngt sjukt asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0