i don't know if i should hate you or miss you

                                       
att du ena stunden kan få en att må så jävla bra,
o sen förändras ALLT bara på några minuter.
jag tror verkligen på det du säger,
men borde jag egentligen göra det?
du vet vad jag vill o jag står för det till tusen.
sen att du går runt o jaa,
jag vet inte vad.
men att gå runt o bli besviken om o om igen,
du kommer nog aldrig fatta hur det känns!
dagen till ära blir nog en besvikelse återigen.
jag är trött på hur folk kör med mej,
trodde du verkligen va annorlunda men tydligen inte.
men jag är nästan säker o hoppas så sjukt mycket
att du får mej sådär lycklig som du har fått mej förut.
att allting blir precis som det har varit!
men just för tillfället slutar ögonen aldrig rinna...


Kommentarer
Postat av: BIM!

Hjärtat, du vet att du kan ringa mig, smsa mig, eller bara komma förbi vilken tid på dygnet det än är!

iloveyou<3

2009-11-12 @ 17:39:31
URL: http://biiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0