12012012

ligger hemma o är sjuk, har mått piss sen i söndags.
haft en gullig pöjk som tagit hand om en o ett par vänner som har skrattat bort det jobbiga med mej.
men idag blev det för mycket så åkte hem o la mej i sängen, o jag ligger kvar sen många timmar tillbaka.
igår var det öppet hus, vilket iofs inte var det rockigaste jag vart med om.
helt död efter totalt 10 timmar i skolan.
men vad gör man när man är sjuk o har så otroligt tråkigt då?
jo man planerar lite roliga saker (som jag hoppas blir av den här gången!!!). kämpar o står i heheh.
letar efter lite roliga saker på internet som man kan klicka hem men hittar tyvärr inte riktigt det jag vill ha.
ska stänga på tvn o se om det finns något roligt där, va ett tag sen man tittade på något vettigt känns det som,
har ägnat den mesta tiden till OC och OTH den senaste tiden.
men imorgon är det nya tag igen o förhoppningsvis mår jag bättre!
saknar fasters gull ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0