01012012

gott nytt år på er som fortfarande läser fast min uppdatering är sämst, haha!
tänkte köra en årsresumé (som alla andra) bara för ni ska ha något att läsa :)
Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
- Jag flög utan mina föräldrar, började övningsköra, fyllde 18, gick ut på krogen, hade en förhållande varenda dag hela året.
Höll du några av dina nyårslöften?
- Haha, nej dom sprack tyvärr (som vanligt) nästan direkt!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
- Fick en underbar liten brorsson, världens sötaste ♥

Dog någon som stod dej nära?
- Nej och det är jag glad för!

Vilka länder besökte du?
- Kreta (Grekland) och tha Sweden, haha det är ju faktiskt ett land så det borde räknas?!

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
- Det där efterlängtade körkortet ska äntligen tas!

Vilka datum från år 2011 kommer du minnas?
- Drog på efterlängtad semester 16 augusti. Tyvärr 16 juli, sen finns det väl lite roliga strödatum.

Vilken var din största framgång år 2011?
- Jadu.. Lyckades hålla mej på vägen när jag körde bil?! Haha
Nej men lyckades ensam kämpa mej igenom alla svårigheter.

Största misstaget?
- Jag har alltid förlåtit för lätt, och iår har det varit värre än vanligt.
Saker har hänt som man inte förlåter vissa för, som jag tyvärr har gjort ändå.

Har du varit sjuk eller skadat dej?
- Varit sjuk i princip hela hösten, typ 4-5 gånger vilket är väldigt ovanligt då jag aldrig är sjuk annars.
Stukad fot hela sommaren och hösten.

Bästa köpet?
- Till mej: resan till Kreta, var så underbart att komma iväg så otroligt mycket!
Present: mysfilten till Kim, bästa presenten han tydligen fått och den är så otroligt skön! Och en riktig mysfilt ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat, haha fyyyy vad jag har ätit!

Gjorde någonting dej riktigt glad?
- Varje gång min älskade sa att han älska mej.
Alla fina stunder med mina vänner.

Vilka sånger kommer alltid påminna dej om år 2011?
- Levels, Derezzed och flera Avicii låtar.

Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
- Tyvärr har jag vart alldeles för ledsen iår o speciellt det senaste halvåret, men allt dåligt för ju något gott med sig, inte sant?! Finns stunder det här året som toppar allt också :)

Vad önskar du att du gjort mer?
- Lagt ner den tiden på skolan som hade behövts, tagit tag i körkortet mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Igen, förlåtit. Sagt att saker är okej vilket dom egentligen inte är.

Hur tillbringade du julen?
- Julafton, firade först med mina föräldrar och min syster sen kom älsklingen och gjorde oss sällskap.
Juldagen, föräldrar, mormor&morfar, bror, Becca, Theo ♥, syster och Markus.
Sedan party med mina fina vänner som avslutades hemma hos min fina.
Annandag jul, middag hos mormor&morfar med samma folk som juldagen.

Blev du kär iår?
- Jag startade året med att va fullständigt förälskad och blev bara mer och mer kär för varje dag som gick blir fortfarande bara mer och mer kär ♥

Favoritprogram på TV?
- Masterchef USA lätt! Sen alla serier som älskling har fått mej att börja titta på, hehe.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Hata är ett väldigt starkt ord, men JA!

Bästa boken du läste iår?
- Elsas mode heter den va? Första boken i serien iaf!

Största musikaliska upptäckten?
- Dubstep

Något du önskade dej och fick?
- En ny plattång, haha.

Årets bästa film?
- Titanic kommer alltid va min favorit, men The breaking dawn va över mina förväntningar!

Vad gjorde du på din födelsedag år 2011?
Blev firad min släkt och min andra hälft.

Finns det något som hade gjort ditt år ännu bättre?
- Åja, otroligt mycket! Som jag tyvärr inte tänker tala om här.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Tha ljunkan styyle (som alla andra). Nej men inget speciellt, har den stilen om jag alltid häft och känner mej bekväm i.

Vad fick dej att må bra?
- Alla mysiga och bra stunder med mina vänner och min pojkvän.

Vilken kändis var du mest sugen på?
- Har en favorit, Ryan Gosling. Men han är ju tyvärr gift och har barn och jag har pojkvän, men annars ni! ;)

Vem saknade du?
- Har lite saknade vänner, vänner som förändrats och mycket som har förändrats. Saknade då allting var som det alltid har varit och skulle vart.

De bästa nya människorna du träffade?
- Eftersom jag inte skaffat mej någon ny nära vän iår så säger jag de som står mej nära, ni betyder allt för mej och jag älskar er mer än ni någonsin kommer förstå. ♥

Hoppas ni alla hade ett underbart nyår, det hade jag och år 2012 kommer rockas sönder!
'
är otroligt dålig på att ta kort,
men det va iaf tre otroligt bra dagar från iår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0