79

lite toligt tidfördriv som jag hitta på min gamla bdb. häähä

  1. Namn? - Elin
  2. Födelseplats? - Linköpings BB
  3. Bor? - Kisa
  4. Ögonfärg? - Blå med en gul fläck i ena.
  5. Hårfärg? - Lite småblont med världens utväxt.
  6. Skostorlek? - varierar mellan 37-40
  7. Civilstatus? - Upptagen.
  8. Skor idag? - vita låga converse
  9. Dina svagheter? - Ordning på livet.
  10. Rädsla? - Förlora de jag älskar, höjder, mörker osv.
  11. Pepsi eller Coca Cola? - Cola
  12. McDonalds eller Burger King? - BK
  13. Adidas eller Nike? - Nike
  14. Lipton Ice Tea eller Nestea? - Lipton
  15. Choklad eller vanilj? - Choklad.
  16. Svär du? - Händer.
  17. Sjunger du? - Bara när ingen hör.
  18. Duschar du varje dag? - Ungefär.
  19. Röker du? - Nej.
  20. Tror du på dej själv? - Händer. haha
  21. Kommer du överrens med dina föräldrar? - Ibland.
  22. Har du under den senaste månaden... druckit alkohol? - Nej.
  23. Rökt? - Nej.
  24. Shoppat? - Yessir
  25. Ätit en hel ask müsli? - Neheehe.
  26. Ätit sushi? - Nej.
  27. Stått på scen? - Nej.
  28. Skejtat? - Longboard.
  29. Bakat? - Nej.
  30. Stulit? - Nej.
  31. Rakat dej? - Ja.
  32. Kysst någon? - Ja.
  33. Kramat någon? - Javisst.
  34. Haft sex? - Yessir!
  35. Har du någonsin... Däckat? - Ja.
  36. Blivit kallad hora? - Har jag nog.
  37. Blivit nerslagen? - Näää va.
  38. Busringt någon? - Hehe jaa.
  39. Gjort något du ångrat? - Jaa.
  40. Fått IG i något ämne? - Nej inte än.
  41. Kastat sten på någon ruta? - Tror jag inte.
  42. Namn på barn? - Något annorlunda.
  43. Hur vill du dö? - I sömnen.
  44. Vad vill du bli när du blir gammal? - Rik.
  45. Antal människor du skulle ge ditt liv för? - 8 typ.
  46. Antal CD du äger? - Jadu...
  47. Antal piercings? - 6 i öronen.
  48. Antal tatueringar? - 0 än...
  49. Har du varit med i tidningen? - Jajamensan.
  50. Vad ska du göra i sommar? - Njuta av livet med mina älskade ♥
  51. Vad ska du göra i vinter? - Gå i ide.
  52. När tar du studenten? - Om ett år! :o
  53. Vad gör du efter gymnasiet? - Reser lite antar jag.
  54. Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? - Får se hur min livssituation ser ut då.
  55. Vad händer i helgen? - Plugg.
  56. Vad vill du göra just nu? - Äta, dör av hunger :o
  57. Vill du ha pojkvän? - Jaa klart.
  58. Vad är det första du tittar på hos det motsatta könet? - Typ kroppsspråket, leendet, rumpan oså.
  59. Vilka av dina kompisar kommer hitta pojk/flickvän först? - alla har typ redan det :p
  60. Hur många gånger har du varit utomlands? - 4 resor, flera länder typ.

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Vad kul att du är med och tävlar, sötfia! :)

2011-05-10 @ 18:41:19
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0