193

okej jag kan vara världens sämsta på att blogga!
sämsta uppdateringen o när det väl kommer en uppdatering så är det inget vettigt ändå.
hehe, my bad!
.
men det har väl inte hänt ngt speciellt,
skolan har börjat, haft lite prov o läxor.
spenderar de flesta dagarna med min pojkvän, mina vänner är så jävla underbara.
har sett film på min brorson idag. 5 månader kvar. jag längtar.
får nytt schema imorgon med. det suger typ aahvars!
har även tre månader med min pojkvän imorgon, älskar han ngt sjukt! ♥
tittar också på oth jämt o ständigt, bryter ihop efter varje avsnitt.
har laddat ner säsong åtta så är glad över att slippa vänta en vecka för varje avsnitt!
nej ska fortsätta titta på det nu, ge mej en applåd för att jag uppdaterat tack :)
min nördarlåt just nu.
there's nothing i could say to you to take away the hurt
so let me pray you throw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0