166

kvällen igår va faktiskt riktigt bra!
visst sög jag på att bowla o det va skitsvårt att steka det där jävla köttet,
men det va riktigt trevligt.
drog ju som sagt till anna sen, trevligt o kul det med :)
drog hem på kvällen sen, jävla busstrul asså!
millan o jag sprang som idioter och räddaren i nöden (bussen) stannade mitt i vägen o tog upp oss.
love to him!
idag när jag vakna kände jag bara hur jävla trött jag va,
så jag ligger fortfarande i sängen. hihi.
stannar nog här resten av dagen o har inget plugg att ta tag i heller :)
skön.T!
ska mysa med min finaste sen också, kanske ska bestämma vad vi ska göra imorgon med.
ajaa, nu ska jag o min arm som jag har sån sjuk träningsvärk i antingen se på vänner eller sova en stund till.
så länge kan ni lyssna lite på min nya favoritartist sålänge (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll!

2011-02-15 @ 18:59:41
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0