155

sitter o väntar på att min pojkvän ska bli klar så jag kan gå o mysa lite med han :)
men sökte lite på google o hitta något test, sååå enjoy!
  1. Vad/vem fick dej att skratta idag? - Denise är ganska trög :) hihi
  2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Va skitförbannad för jag inte hade sovit ngt alls under natten o fortfarande inte kunda somna...
  3. Vad gjorde du för 30 minuter sen? - Sa hejdå till Denise typ :p
  4. Vad hände dej 1993? - Aae jag föddes väl då typ?!
  5. Tre ord varför du spydde sist? - Kommer inte ihåg..
  6. Vilken färg har din hårborste? - Blaackie
  7. Vad köpte du sist? - Chips, haha tjock chey.
  8. Vad fick du senast i present? - Ett berlock till mitt armband från älsklingen min :)
  9. Vilken färg är din dörr? - Träbrun
  10. Var förvarar du dina pengar? - På kortet i jackan typ.
  11. Hur var vädret igår? - Kallt o snöigt i think.
  12. Vart kramades du sist? - Vid min lovely boy's dörr.
  13. Vad ser du fram emot? - Sommaren!
  14. Vad är 15? Två siffror.
  15. Vilken skostorlek har du? - 37-40
  16. Vill du klippa dej? - Noo men jag behöver.
  17. Är du över 25? - Naae det tror jag inte.
  18. Pratar du mycket? - Beror på vilket sällskap och om jag är trött.
  19. Kollar du på OC? - Inte just nu, men har gjort det ett ex antal gånger!
  20. Har ditt namn ett x i sig? - Haha nej inte någonstans!
  21. Känner du någon som heter Steve? - Steweluftgitarr o jag är BFF's asså! eller naae..
  22. Har du dumpat någon? - Jaa..
  23. Är du en typiskt svartsjuk person? - Asså, stundtals.
  24. Vad har du för mobil? - Xperia mini pro. hatar'n!
  25. Vem ringde dej sist? - Millan.
  26. Biter du på naglarna? - Ibland, dålig vana.
  27. Har du lockigt hår? - Asså, krulligt* skulle jag mer kalla det!
  28. Vilken konsert ska du på härnäst? - Ingen bestämd just nu, men Bim o jag är lite sugna på Adams-ray!
  29. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Asså jag är inte så antiiii!
  30. Hur många gånger har du svurit idag? - Asså, håller inte räkningen direkt?
  31. Vilket ord/mening säger du ofta? - Fett kanske, eller asså. No idea.
  32. Har du sett filmen "Donnie Darko"? - Aldrig hört talas om, så tror inte det.
  33. Ska du jobba imorgon? - Naae ska nog hålla mej hemma.
  34. Vem sa du "jag älskar dej" till sist? - Min pojkvän ♥
  35. Vad borde du göra just nu? - Inte det här iaf.
  36. Vilken är den bästa filmen du sett inom två veckor? - Dumma mej! haha
  37. Har du något smeknamn? - EllanBellan
  38. Sover du mycket? - Inte nuförtiden.. :(
  39. Vad ska du göra på lördag? - Inget planerat!
  40. När var du ute sist? - 3 timmar sen kanske.
  41. Har du gråtit idag? - Niiix.
  42. Är du en glad person? - Asså, mitt humör skiftar läskigt mycket!
  43. Har du roligt just nu? - I guess not.
  44. Vad äter du helst? - Thai- eller Kinamat.
  45. Vem var du med sist? - Denise.
  46. Vad heter din mamma? - Anna-Lena
  47. Vad heter din pappa? - Jerry
  48. Vad är hela ditt namn? - Elin Julia Lovisa Karlsson
  49. Tycker du om någon just nu? - Mina vänner o pojkvännen, så jaa :)
  50. Vilken va den senaste låten du lyssna på? - Louder, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0