291

gud vad jag uppdaterar nuförtiden då!
glömde bort vad jag egentligen skulle skriva nu...
aja får komma på något annat då.
ska förmodligen träffa min evelina sen och typ se på film och bara chilla.
sen har jag kommit på att jag nog typ är vän med varenda en från idol.
heheh varför?
aaae har faktiskt ingen aning, känns lite patetiskt om man tänker efter...
så funderar på att ta bort dom men naaae, snyggolle och mysdaniel ♥
dom lämnar vi icke :)
nej det här ska inte bli så långrandigt.
ska se klart camp rock 2 och hoppas att evelina är klar snart.
ska nog faktiskt plugga lite med, duktig som jag är :)
förresten, frejas och min mysstund igår;
vet iaf vart jag ska hänga när det är fint väder ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0