246

jag hatar snöstormen som är ute!
har hållt på från igår och skulle hålla på minst tills imorgon med tydligen.
man blir ju helt galen! kallt o blött...
men för att bli på bättre humör så bestämde jag mej för att mysa till kvällen lite.
har precis tagit en jättelång varm dusch, smörjt in hela kroppen, lagt ansiktsmask, tagit på mej en stor och mysig tröja.
ska hämta lite glass som jag köpte hem förut, göra lite varm choklad och kanske lite glögg.
plugga lite samtidigt som jag varvar med några oc-avsnitt.
funderar på att sätta dit lösnaglar med men osäker på om jag har något limm kvar...
nej nu ska jag hämta filten och glassen och titta klart på det här avsnittet så jag kan plugga lite tills provet imorgon.
gillar såna här kvällar, de behövs ibland! :)
brunhårig och solbränd.
funderar på att lägga mej några timmar i solariet och köpa hem lite hårfärg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0