I'm ms. Right

kan ganska stolt säga att jag har varit på ganska många ställen för att vara 16 år.
Italien - Florens, Rom, Venedig, Assisi osv.
Tyskland - Berlin, München, Wittenburg osv.
Danmark - LEGOLAND! :L
Grekland - Kreta osv.
Vatikanstaten - om det nu är ett land?

Sedan har jag åkt genom ställen som AlpernaÖsterrike, Schweiz, svängt in en sväng i Norge osv.

Visst, jag har inte vart o rest runt om i världen!
men från att för ett par år sen bara varit i Danmark så är jag ganska nöjd :)
det bästa är också att det har vart med sjukt underbara människor jag rest med!

önskar bara att Thailand o USA fanns på listan... Brasilien vore ju inte helt fel det heller.



Rom

Wittenberg

Assisi

Venedig

Alperna

Kreta

Florens

Berlin

Kommentarer
Postat av: Bim

Jag saknar Italien 08 och 09 :'(

2010-03-23 @ 17:54:48
URL: http://biiim.blogg.se/
Postat av: millan

italien, oförglömligt <3

2010-03-24 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0