som jag minns dej

jävlar va fort våren har kommit.
o sjukt lycklig blir man ju av det.
ca 15 grader ute o det är varmt i vårjackan.
aaaousch vad skönt!!
dagen har varit chill.
bowla imorse.
fanns ju roligare saker att göra.
gjorde iaf 3 strikar på en serie.
lite småstolt :)
(jag är typ sämst på bowling)
o det bästa är - INGET plugg!
hör ni det : I-N-G-E-T!!!!

första gången på jag vet inte hur länge.
inget plugg förmodligen över lovet heller.
musiken då har jag ju men det ska inte va klar försen efter lovet så det är chill med den!
nej nu ska jag njuta ännu mer av denna dag :)
en månad sen

två veckor sen

har ingen bild på nu men ligger lite tussar här o där annars är det ju borta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0