var ska vi sova inatt?

slapp dag?
jappppps :)
först nk, sista dådå.
snyft... :'(
eller inte.
hade bara utvärdering o sen pratar betyg
men eftersom jag ändå inte fick veta ngt så spela ju inte det ngn roll.
sen engelska som också va ganska slapp.
sluta då där :)
drog in till stan med linn en sväng,
kolla lite på lagerhaus oså.
hehe.
sen mötte jag upp bim o sara.
o jag är fan kung,
hitta till bibblan på birgitta :L

moahah
sen mötte vi upp olivia med.
gick lite på stan.
sen åt vi på ming palace.
gick lite på stan efter med.
skrattattack på högsta nivå!
sen åkte jag o olivia hem medans sara o bim hade en lektion till :)
kan dom ha!

ikväll blir det att bara sova.
är så sjukt trött.
känner för att springa 100 mil runt huset o hoppas på att bli pigg.
men naaae, skippar nog det.
lägger mej nog i sängen ist :)



vill ha långt hår nu!!!
o plattpermanentat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0