that's a party in the rich dude's house

vickan har åkt
o jag väntar på bim
men hon vägrar ju pallra sig hit
....
:@

jag har tråkigt
vill bara springa runt o skrika lite
kom på att det är 2010 nu
lite ruligt?
nej vaaa.

ingen bryr sig
vad skriver jag för skit nu?
ingen som vet
det enda jag vet är att bim dissar mej för skidskytte
S K I D S K Y T T E ? ! !
aaaaahe,
fiiiiiiiiiiint då..
kanske ska gå o snacka lite östgötska med min mor?
hon kanske skrattar lite då
då kanske jag blir glad?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

tycker det är lite kul att alla börjar skolan imorgon
när man själv börjar på måndag!!
kommer plugga sönder torsdag/fredag nu ändå
men ooooorka

älskar förresten ke$ha's skiva
animal
nördar sönder spotify
funderar på att använda voddler lite en stund kanske
lite film oså.
men jobbigt o stänga på eftersom jag inte kan använda internet samtidigt.
kanske ska sluta skriva nu?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
vill bara tillägga att JAG har skottat snö idag.
mamma sa att jag va duktig
hehehhehehehhehe


kanske på tiden att bleka sönder håret?
japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0