make a change

5 av 5 SKABBE



hööhöhöhöhöhööhöhöhö



FÖRLÅT FÖR DEN DÅLIGA UPPDATERINGEN
men slutade halv tre igår o då gick jag upp till elsas hus o titta på när bim dansa :)
sen tog vi tåget vid halv fem eller ngt
sen hem till henne o åt
blev att sova där oså.
o det märktes verkligen att vi inte umgåtts på allt för länge,
har nog inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge
bim ska åka skidor imorgon, om jag döda ngn skulle jag lägga den där osv
SKAPLIG HUMOR
yesss, :)
nej men nu hoppas jag bim kommer hem snart igen :D
o mamma med
så hon kan massera min rygg.
den är verkligen inte bra....
aja, lägger mej o tittar på hannah montana så länge :D
bye bitches :')
eller ngt.. ;o

OCH JUST JA, BIM O JAG KOM PÅ VEM SOM HAR SNOTT AUSCHWITSSKYLTEN
(eller hur fan det stavas)
HAHAHHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0