here we go, welcome to my funeral

när man känslomässigt bara bryter ihop
vet varken varför eller hur
ingen förstår
vad är det då man gör?

känns som jag redan har gått igenom det här en gång
bara för några veckor sen.
är det dags igen?
den där klumpen i magen o bröstet bara värker.
jag är nervös inför att se dej igen.
så jävla nervös.
inte kunna hälsa på dej
inte kunna prata med dej.
så som jag en gång kunde.
kommer aldrig kunna le åt dej
o få de där vackra ögonen tillbaka.
att veta att det aldrig kommer kunna hända igen
är så jävla jobbigt att inse.

o sen att jag är arg på dej
utan att kunna visa det
bara det är tillräckligt jobbigt
rädd att förlora dej mer än vad jag redan har gjort.
jag vill va hon jag va för några år sen.
eller för ett halvår sen till o med.
den där katiga jävla bruden.
hetsa mot allt o alla.
osams med halva vimmerby ?
jaa typ.

osams med hela kisa/rimforsa ?
inte långt ifrån.
kata mot fjortisar.
det va jag på den tiden.

åh fan vad jag saknar det.
kunna säga vad man vill till vem man vill
utan att veta att man har ngt att förlora.

nu har jag förlorat allt.
du, mina vänner...
visst,
jag umgås ju med dom oså.
men det är inte som förr i tiden.
varenda jävla dag.
vi har förändrats,
vi förstår inte varandra på samma sätt längre.
vi har blivit så jävla annorlunda.

om jag kunde spola tillbaka tiden till i början av sommaren.
sommaren med dom bästa,
träffades varenda jävla dag.
har fullt upp hela sommaren
inte en ledig dag.
så skönt!
saknar det.
jag hade aldrig träffat dej på samma sätt.
om jag hade veta det jag vet nu hade jag bara skitit i dej o allt.
det är egentligen det jag behöver
ett liv utan dej.
o det kommer jag få.
jag vet det,
jag kämpar för det.
jag skulle aldrig förlåta dej.
det vet jag.

jag förlorade även mitt bästa vän.
visst vi umgås fortfarande.
men vi är på helt olika stadie i våra liv.
vi träffas sällan.
på träningarna, på bussen ibland.
aldrig på helgerna.
aldrig varenda jävla dag.
du va jämt hemma hos mej efter skolan.
vi gjorde meningslösa saker.

jag vill bara lägga mej ner o sova bort några år.
sova bort gymnasiet.
vill inte gå på ljunkan,
vill inte gå sam.
vill inte gå i linköping.

HJÄLP?!


Kommentarer
Postat av: Bim

Mig har du kvar, i alla år och dar!

Du vet att jag alltid finns här.

Jag älskar dig <3

2010-01-07 @ 17:24:11
URL: http://biiim.blogg.se/
Postat av: vickan

Saknar våra tider något enormt mkt! Men det var du som sa till mig att man inte kan spola tillbaka tiden. Att man ska leva i nuet. Så gör det nu! och glöm bort det är äckliga svinet (a) JAG ÄLSKAR DIG!<3

2010-01-07 @ 19:44:13
Postat av: millan

mig har du med kvar ! :o

och jag kommentera inte förns nu för jag sov hela kvällen igår så jag är inte död faktiskt :L

men du vet att jag ALLTID finns här för dig elinpelin<3 du är verkligen en vän som jag ALDRIG vill förlora, du förstår mig som ingen annan och jag älskar verkligen dig !! <3<3

2010-01-08 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0