boom boom bang, just like a boomerang

Mr. Watson I Want To Get With You
I Wont Tell A Soul What We're Gonna Do
Want To Get My Hands In Your khaki Pants
Teacher Teacher whatcha' gonna do?
'Coz i am coming on to you




dagen va ganska slapp jaa.
fick se vårt nya schema.
värre än det förra jag såg.
ser inte fram emot det asså.
men estet kan nog bli lite kul asså :)

o pinsamma killen:
bygg en bro o gå över den TACK
du är patetisk,
oppps
right back at you vart det visst där :)

nej nu ska jag försöka få tag i vickan så hon kan kopiera lite sidor åt mej eftersom hon fick med min nkbok
surt eftersom jag tänkte plugga imorgon när jag är ledig
LEDIG
sovmorgon
inget bussåkande
slippa gå ut i kylan.
skönt är ordet :)



funderar på ett solariemaraton nu
längtar till sommaren o brännan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0