the running free

jag byter skola snart.
helt seriöst.
vill ju ändå byta program så..
nej men när jag satt mej på bussen fick jag ett sms att språket va inställt.
sen sitter jag o väntar två timmar på skolan o sen är två lektioner till inställda.
drog in till stan o åt kina med vickan o kolla på födelsedagspresent till macke.
gillar det som köptes :)
funderar också på att köpa en kavaj.
men får se,
maybe baby liksom.
sen va jag 50 cm från att få en istapp i huvet....
seriöst, nära döden upplevelse ffs.
hemskt faktiskt.

sen mitt hår.
jag gillart inte :(
VILL-FÄRGA-OM-DET
men kan tyvärr inte göra det just nu.
får vänta en månad eller så.
åååååhhh.....!!


luggen oså.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0