it's a crise

jag gillar ke$haaaa!
o jag är duktig som lärt mej hur det uttals med (y)
toppen.

annars slapp dag.
lovat mej själv o ta tag i engelskan idag.
prov imorgon.
historiaarbetet framflyttat till efter lovet.
tur det
har inte börjat.. hehe
matteprov på torsdag..
LOV NÄSTA VECKA.

ganska fint.


annars vet jag inte vad jag håller på med riktigt.
måste sluta.
måste faktiskt erkänna,
jag är pinsam
jag är patetisk
men det är så jävla jobbigt..
fan

tack pappa för du köpte semlor med.
gulligt :)



"att vilja så mycket men inte kunna göra något.
att vilja veta vilka man ska lita på, tycka om.
att vilja säga förlåt men vet att det inte betyder något.
att vilja backa tiden långt bakåt.
att vilja älska.
att vilja så mycket som man vet att man inte kan.
alla historier där alla blir lyckliga i slutet,
finns dom i verkligheten ?
inga tecken visas längre.
jag har inte gett upp,
men det är inte långt ifrån.. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0